Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Ο ταχυδρόμος / El cartero



Απόψε φεύγει απ' την Αθήνα
το κορίτσι που αγαπώ.
Φεύγει από,
φεύγει από την Αθήνα.
Τη -πω την αγα-θήνα, τι να πω.
Φεύγει από
την αποφεύγει το κορίτσι που αγαπώ.
Φεύγει από,
φεύγει από την αθάνατη,
'πό την Αγαθήνα, τι να πω.
Φεύγει από, τι να πω, φεύγει το κορίτσι που αγαπώ.
Μα εσύ από 'κεί ψηλά γνωρίζεις τόσα χρόνια τώρα το κολπάκι μου
και δεν ανησυχείς που είναι μονάχα από χαρτί το φεγγαράκι μου.
Και δεν ανησυχείς που είναι μονάχα από χαρτί το φεγγαράκι μου.
Στείλ' της λοιπόν με τον αέρα της ψυχής αυτό το τραγουδάκι μου
Μάνο Χατζιδάκι μου, Μάνο Χατζιδάκι μου...

«Ο ταχυδρόμος», του Έλληνα τραγουδιστή και συνθέτη Φοίβου Δεληβοριά.
http://www.music-bazaar.com/mn/music2/bad/e0du0tqsoofz47lxafsdryt7xhwvgb.mp3

Esta noche escapa de Atenas
la chica que amo.
Escapa de,
escapa de Atenas.
La -o la am-atenas, qué puedo decir.
Escapa de
evitarla la chica que amo.
Escapa de,
escapa de la inmortal,
d'la Amatenas, qué puedo decir.
Escapa de, qué puedo decir, escapa la chica que amo.
Pero tú desde allí en lo alto conoces desde hace tantos años mi interior
y no te inquieta que mi lunita sólo sea de papel.
Y no te inquieta que mi lunita sólo sea de papel.
Envíale entonces con el aire del alma esta mi canción
Manos Hatzidakis mío, mi Manos Hatzidakis...

“El cartero”, del cantante y compositor griego Fívos Delivoriás.
http://www.music-bazaar.com/mn/music2/bad/e0du0tqsoofz47lxafsdryt7xhwvgb.mp3

Δεν υπάρχουν σχόλια: